četrtek, 9. november 2017

Muzej na prostem Mrzli vrh - 1359 m

Današnji gorniški izlet, pod okriljem PD Tolmin je zaradi slabega vremena žal odpadel.
 

Kljub temu sem šel malo pretegnit noge, in sicer sem opravil krožno pot po Muzeju na prostem Mrzli vrh. 

Vas Krn - planina Pretovč - planina Lapoč - Mrzli vrh - planina Pretovč - vas Krn.
Dobrih 13 kilometrov se je nabralo in več kot 1100 m skupnega vzpona.
 

Vremensko pester dan, dež, veter, leden dež, megla, na koncu pa tudi dva sončna žarka.
 

Na poti nisem srečal nikogar, razen nekaj močeradov, ki so uživali v zanje idealnih vremeskih pogojih.
 

Kombinacija blatne poti, listja in spolzkih skal pa je pravi recept za kakšen akrobatski vložek, predvsem pri sestopu. No jaz sem se danes glede tega bolj slabo odrezal.
 

Kljub vremenski kislici sem se imel prav super.


Ob poti na planino Pretovč

Utrinek s poti

Pogled proti vasi Krn s poti na planino Pretovč

Planina Pretovč

Pot me je mimo planine Pretovč pripeljala na planini Lapoč

Planina Lapoč

Muzej na prostem na planini Lapoč

Kal na planini

Pogled nazaj s poti na Mrzli vrh

Kaverna ob poti

Tu sem nadaljeval proti Mrzlemu vrhu

Še ena od mnogih

Muzej na prostem pod Mrzlim vrhom

Tik pod vršnim grebenom

Greben Mrzlega vrha

Eden redkih svetlih trenutkov današnjega dne

Vrh v megli, vetru in ledenem dežju....zima ni kaj

Na vrhu

Njemu je bilo prav super

Ob sestopu proti planini Pretovč so se megle nekoliko razkadile


Utrinek ob sestopu
 
Tu gori so še vedno zlati

Ni komentarjev:

Objavite komentar