sobota, 29. julij 2017

Vrh nad Peski - 2176 m

Malo pred šesto zjutraj sem se odpeljal do planine Kuhinja, kjer je bilo že kar živahno. 

S planine sem se napotil proti Krnu, vendar sem nad Kožljakom zavil desno na Krnsko škrbino. Na škrbini sem ugotovil, da je na Batognici gneča, zato sem do Praga uporabil "obvoz". S Praga sem nadaljeval na Vrh nad Peski, kjer je sledil krajši odmor za malico in obvezno fotografiranje. Ker sta se Krn in Batognica že zavila v oblake, megla pa se je pričela vleči tudi po dolini Lužnice je bilo najbolje z Vrha nad Peski sestopiti in se odpraviti v dollino. 

Za sestop v dolino sem izbral pot po dolini Lužnice, ki nikoli ne razočara. Resda sem nekaj časa hodil po megli, vendra se je le ta ob pravem času razkadila tako, da sem lahko občudoval tudi prelepo jezerce v Lužnici, ki je eno od treh Krnskih jezer. 

Sledil je še sestop proti planini Leskovca in naprej do planine Kuhinja, kjer sem današnjo, 19 kilometrov dolgo turo zaključil. 

Krasen dan v Krnskem pogorju.



Še vedno sedi in čaka

Utrinek s poti proti Krnski škrbini

Krnska škrbina

Krnska škrbina

Razgled s poti pod Batognico

Pogled nazaj s poti pod Batognico

Vrh nad Peski s Praga

Dolina Lužnice s poti proti Vrhu nad Peski

Vrh nad peski s poti

Še zadnji vzpon proti vrhu

Miniatura Aljaševega stolpa na vrhu

Batognica in Krn

Pogled z vrha na Krnsko jezero

Pogled z vrha po dolini Lužnice

Pogled z vrha proti spomeniku - Piramidi na Peskih

Piramida na Peskih - približana

Na vrhu

Razgled z vrha

Še pogled nazaj ob sestopu

Megla po dolini Lužnice

Jezero v Lužnici



Utrinek s poti proti planina Leskovca

Rdeči rob

Paša



2 komentarja:

  1. Tudi jaz sem delal gužvo na Batognici.Ko je prišla megla,sem bil sam.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Škoda, da se nismo srečali. Je pa tudi megla za nekaj dobra...manj gneče. LP in varen korak tudi v bodoče.

      Izbriši