ponedeljek, 25. januar 2016

Slap Beri - 454 m

Slap Beri je 36 metrov visok slap na potoku Godiča. Dostop do slapu je iz vasi Poljubinj pri Tolminu, za pot pa je potrebnih okili 30 minut hoje. No kakor za koga. 

Pot do slapu je bila nekoč lično urejena in označena, v zadnjem času pa je dostop nekoliko otežen, saj so hudourniške vode ne nekaj mestih pot dodobra načele. 

Odpeljal sem se v Poljubinj, kjer sem parkiral pri kamnitem koritu, takoj za mostom čez potok Godiča.

Kamnito korito, kjer sem parkiral

Vrnil sem se čez most ter takoj za njim zavil desno in nadaljeval po desnem bregu potoka Godiča do klavž.

Takoj za mostom, desno

Pri klavžah pa sem doživel neprijetno presenečenje, saj mostu čez Godičo ni bilo več. Kaj se je z mostom zgodilo mi ni znano, mi je pa nekako po spolzkih in poledenelih skalah  uspelo prećkati Godičo in pritii na pot do slapu, pa še popolnomqa suh mi je uspelo ostati.

Mostu ni več, ostal je samo betonski temelj
Pot sem nato nadaljeval po levem bregu potoka Godiča, pri čemer sem prečil tudi dve hudourniški grapi, kar pa z malo spretnosti  in pazljivosti ni bila kakšna velika težava. Zaradi zelo nizkih temperatur, ki vztrajajo že kar nekaj dni, sem  lahko na vsakem koraku občudoval ledene skulpture v različnih barvnih odtenkih..

Smerokaz,  naslonjen na bližnje drevo

Struga potoka Godiča

Prva hudourniška grapa

Pogled v strugo potoka Godiča, s poti k slapu Beri

Ledene skulpture



Povsod visijo ledene sveče

Struga potoka Godiča

Druga hudourniška grapa
 Nekoliko višje me je pot pripeljala do viseče brvi po kateri sem prečkal Godičo in se ponovno po desnem bregu, v nekaj minutah povzpel vse do slapu.

Viseča brv čez Godičo





Pot med balvani



Prekrasen, 36 metrov visok slap Beri, v neokrnjeni, divji naravi.

Slap Beri

Sla Beri

Tolmun slapu

4 komentarji:

  1. Vredno ogleda in pot ni zahtevna!

    OdgovoriIzbriši
  2. Zanima me ali je slap tudi v poletnem času ali samo spomladi?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Avtor je odstranil ta komentar.

      Izbriši
    2. Slap je vodnat tudi poleti, pa še prijetno hladno je. Opozoril bi zgolj na morebitno srečanje z gadi, ki jih je tukaj kar nekaj. Pa naj vas to ne odvrne od ogleda. Lep pozdrav.

      Izbriši